شرایط و قوانین

شرایط بازگرداندن کالا چگونه است؟

لطفا جهت جلوگیری از بروز هرگونه سوء تفاهم احتمالی، هنگام تحویل کالا، حتما موارد ذیل را رعایت فرمایید: هنگام تحویل گرفتن، قبل از بازکردن کالا، اطلاعات درج شده روی بسته را با دقت مطالعه فرمایید تا با مدلی که شما در سفارش خود انتخاب کرده اید مطابقت داشته باشد. درصورت وجود مغایرت در مواردی از قبیل: مدل، رنگ، ظرفیت و گارانتی درج شده در سفارش، باید از باز کردن بسته بندی خودداری نموده و مغایرت را حداکثر تا 24 ساعت به بخش خدمات مشتریان اطلاع داده تا  هماهنگی های لازم جهت برگشت کالا صورت گیرد.

- چنانچه بعد از باز کردن بسته بندی، مشخص گردید کالا دارای معایبی از جمله: شکستگی، خراشیدگی، روشن نشدن (و هر مشکلی که بدون روشن کردن دستگاه قابل تشخیص بوده) باشد، خریدار موظف است ظرف کمتر از 24 ساعت از زمان تحویل، با بخش خدمات مشتریان تماس گرفته و مشکل خود را اطلاع دهد

- درصورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد فنی، مشکل نرم افزاری باشد، می بایست ظرف مدت 7 روز از تاریخ تحویل کالا به خدمات مشتریان اطلاع داده شود. پس از اطلاع مشتری و پیگیری بخش خدمات مشتریان و درصورت تایید کارشناس فنی مبنی بر بازگرداندن کالا، شما می توانید کالای خود را بازگردانید. هنگامی که کالای شما به بخش کارشناسی فنی تحویل داده شود، بررسی صورت گرفته و نتیجه  به شما اعلام می گردد.

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

در این حالت، با توجه به نوع مشکل کالا:

- درصورتی که خرابی فیزیکی باشد، کالای معیوب با کالای سالم جایگزین و برای مشتری ارسال می شود یا درصورت ناموجود بودن، مبلغ کالا به مشتری عودت داده خواهد شد.

- درصورتی که خرابی ناشی از استفاده نادرست مشتری باشد، مورد تایید نبوده و همان کالا مجددا برای مشتری ارسال می گردد در این صورت کلیه هزینه های جابجایی به عهده مشتری می باشد.

- درصورتی که خرابی، ناشی از ایرادهای جزئی و نرم افزاری قابل رفع با Update و Reset باشد، کالای شما  به گارانتی تحویل داده شده و پس از اطمینان از صحت و سلامت دستگاه، به شما عودت داده می شود.

خواهشمند است توجه فرمایید که پس از زمان 7 روز، این فروشگاه اینترنتی هیچ گونه مسولیتی در قبال کالای خریداری شده ندارد و شما می توانید شخصا درخواست خود را از شرکت گارانتی کننده پیگیری نمایید. در مورد کالای دیجیتال و الکترونیک، اگر کالا سالم و دقیقا مطابق سفارش باشد، به هیچ عنوان پس گرفته نمی شود.

 - در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان ، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود

چه مدت زمانی طول می کشد تا کالا پس از ثبت سفارش برای من ارسال شود؟

بستگی به نوع کالای انتخاب شده دارد. در مورد مشتریان تهران، پس از تامین کالا، از طریق پیک  1تا 3 روز کاری زمان خواهد برد. در مورد مشتریان شهرستان، با توجه به نحوه پرداخت ، از طریق پست ، تیپاکس،پیشتازو چاپار ارسال خواهد شد.

هزینه ارسال کالا چطور محاسبه میشود؟

در حال حاضر هزینه ارسال برای محصولات با قیمت بالای 500 هزار تومان در تهران به صورت رایگان میباشد و ارسال برای شهرستان شامل هزینه پستی میگردد.

برگه تحویل کالا چیست؟

برگه تحویل کالا در واقع سندی است که پیک  آن را به هنگام تحویل کالا به شما، در اختیارتان خواهد گذاشت. شما به عنوان مشتری با امضای این برگه، از شرایط و ضوابط پذیرش کالا و بازگرداندن آن مطلع هستید. بر این اساس از شما انتظار می‌رود که پیش از پذیرش سفارش خود، کالای ارسالی را به طور کامل و درست بررسی کنید و از تطابق اطلاعات روی جعبه با کالایی که در سایت ثبت کرده‌اید، اطمینان حاصل کنید. با این حال اگر در زمان شروع استفاده از محصول به مشکلی برخوردید، برای حل آن با بخش خدمات مشتریان تماس بگیرید.

من سفارش خود را تحویل گرفتم و برگه تحویل آن را نیز امضا کردم. اما از آن رضایت کامل ندارم. آیا می توانم درخواست تعویض یا بازگرداندن کالای خود را داشته باشم؟

خیر. متأسفانه برای تعویض و یا بازپس‌گرفتن کالا به خاطر مشکلاتی که در هنگام تحویل قابل مشاهده است و دلایل مشخص بر روی بسته‌بندی کالا، امکان‌پذیر نیست. خواهش می‌کنیم به این نکته توجه داشته باشید که شما با امضای برگه تحویل کالا، سفارش خود را پذیرفته‌اید و تنها در صورتی که در هنگام استفاده از آن به مشکلی خوردید، می‌توانید از بخش خدمات مشتریان  کمک بخواهید..

 

سبد خرید